12:26

Mnogi od nas još uvijek zaziru od kineskih proizvođača telefona. Ipak, to je pogrešno razmišljanje i nikako ne treba biti toliko subjektivan i bježati od spomenutih proizvođača telefona.


Imali smo priliku oprobati Xiaomi Mi3 telefon koji nas je doslovno oduševio. Naime, pored pristupačne cijene, ovaj uređaj je tako dobro dizajniran, te na kraju i sklopljen, da bi se mnogi razvikani modeli mogli postidjeti.

Nama osobno, ali to je samo naše mišljenje, smeta taj iOS dizajn ikonica što nikako ne trebate uzeti kao minus za sebe, jer se vama može svidjeti. Dakle, čitavo korisničko sučelje, odnosno iskustvo rukovanja je u velikoj mjeri 'kopirano' od Apple mobilnih uređaja. Ikonice, način rukovanja i postavke, sve to vas navodi ka vjerovanju da koristite neki Apple iOS umjesto Androida, na kojem Xiaomi u biti i radi.

Da skratimo priču. koristili smo i pregledali jedan polovan uređaj Xiaomi Mi3 i možemo reći da je to telefon koji u potpunosti opravdava svoju cijenu. Da napomenemo, ne radi se o uređaju bezobraznog cjenovnog ranga, a opet nudi hardverske specifikacije onih od preko 550€.

Svakako, ukoliko imate mogućnosti, i tražite za sebe novi ili novi polovni telefon, uzmite u obzir i Xiaomi Mi3.

5" dijagonala ekrana, koji je zaštićen Gorilla Glass 3 tehnologijom izrade je svakako dobar početak za odabir mobilnog telefona. Ako tu dodamo četverojezgreni procesor sa taktom od 2.3GHz i upotrebljivih 2GB RAM memorije onda zaključujemo da je riječ o dosta jakom hardveru.

Svakako se radi o dobrom telefonu, a kako ovdje prvenstveno pišemo o polovnim uređajima, onda ćemo se osvrnuti i na taj dio.

Polovni telefon Xiaomi Mi3 koji smo imali priliku pregledati je doslovno kao nov. Tu činjenicu sami uređaj može zahvaliti njegovom kompaktnom dizajnu, dobroj zaštiti zaslona i izostanku stražnjeg poklopca za bateriju. Dakle na Xiaomi Mi3 modelu nećete sami moći zamijeniti bateriju, ali to neće biti ni potrebno, jer spomenuti uređaj sa punom baterijom radi doslovno preko 24 sata bez potrebe za punjenjem. Naravno, svima se preporučuje bateriju nadopuniti preko noći, što znači da vam se neće dogoditi da ostanete sa ugašenim telefonom u ruci. Xiaomi Mi3 nudi tek maleni pretinac za ubacivanje SIM kartice, bez podrške za MicroSD karticu. Izostanak Micro SD kartice neka vas ne brine jer u ponudi imate Xiaomi Mi3 sa 16 ili 32GB podatkovnog prostora.

Što još napisati o ovom modelu. Evo jedna super cool činjenica. Kako je telefon aktivan i kako se koristi, svaki tjedan ćete dobiti barem jedan službeni update Operacijskog Sistema, o čeme će te biti obaviješteni i to detaljno. Na što točno mislimo? Naime, uz svaki update OS-a, dobiti ćete spisak zakrpa koje su urađene tim procesom nadogradnje. Priznajemo, da će tu biti zakrpa za propuste koje niste niti uočili, ali opet lijepo je znati što je koja zakrpa popravila i za što služi.

Xiaomi Mi3 je uređaj koji svojim hardverom parira perjanicama drugih proizvođača, a uzmemo li činjenicu da druge tvrtke svoje perjanice prodaju po cijenama od iznad 500€, onda možemo dati veliku prednost Xiaomi Mi3 modelu, koji se prodaje po cijenama ispod 200€, ovisno kako gdje.

Svakako, ako tražite polovan telefon, a želite fluidan uređaj, bez stražnjeg poklopca i sa zaštitom na zaslonu, uzmite u obzir Xiaomi Mi3.

0 comments:

Objavi komentar